Advertisement

🌍▶️🎼🔊 pieces of music performed solely by instruments,🥁🎹 with no vocals (free and no ads)©️®️

🌍▶️🎼🔊 pieces of music performed solely by instruments,🥁🎹 with no vocals (free and no ads)©️®️ free and without ads
Adică gratis și fără anunțuri publicitare
Test YouTube live transmission audio-video direct din laptopul meu muzică electronică instrumental


Piese de muzică (de regulă nonclasică) interpretată doar de instrumente, fără vocale.

Test YouTube live transmission audio-video Muzică fără versuri,rime,fără vocaliști,fără nici un fel de versuri,doar instrumental muzică electronică originală producție personală în studioul meu de creație multimedia...un art-studio improvizat mai mult pentru ritmuri și melodii...ritmurile mă interesează cel mai mult așa pentru timpul meu liber de plictiseală nu sunt profesionist dar drepturile de autor și drepturile de distribuire le dețin doar eu atât,tot conținutul este o creație personală și produs în timpul meu liber cu resursele mele tehnice și materiale.Test YouTube live transmission audio-video
Creatorul conținutului Eu C.Radu Lucian © ®1975
Am pus câteva zeci de melodii de genul asta aici

din Google Drive se pot descărca music performed solely by instruments(varianta beta materie brută neprelucrată în primă fază de editare și fără efecte ) creație personală cu tehnică electronică și prin computer

electronică,mixaj,beatz,musica,musiek,muzikë,musiqi,musika,muzika,музика,música,hudba,nyimbo,glazba,musik,מוזיקה,muz,tune,cântec,melodie,cântare,cânt,cântat,ton,caracter melodi,

Post a Comment

0 Comments