Advertisement

Dance Traditionally by Gaye Breding Scholl

Dance Traditionally by Gaye Breding Scholl English language :
we are village farmers who, with limited tools, facilities and infrastructure, continue to maintain the sustainability of livestock life so that it is even better. business development as it is really needed for other breeders, so they can share information, and exchange ideas are also useful tips.
greetings ngaret, never be shy of being a farmer, and never be shy of being a breeder. because animal husbandry is one of the noble jobs and in our opinion is very honored, given the many benefits that we can take from livestock.
greetings to Indonesian breeders ....
facebook:
Instagram:
what'app: 85861917503

in indo :
salam peternakan...
kami adalah peternak desa yang dengan keterbatasan alat, sarana dan prasarana yang ada terus menjaga keberlangsungan kehidupan ternak supaya lebih baik lagi. pengembangan bisnis seperti memang sangat dibutuhkan untuk para peternak lainnya, agar bisa berbagi informasi, dan bertukar pikiran juga berbagai tips yang bermanfaat.
salam ngaret, jangan pernah malu jadi petani, dan jangan pernah malu menjadi peternak. karena peternakan adalah salah satu pekerjaan mulia dan menurut kami sangat terhormat, mengingat banyak sekali manfaat yang bisa kita ambil dari peternakan.
salam sukses peternak indonesia....
facebook :
instagram :
what'app : 85861917503

Scholl

Post a Comment

0 Comments