Advertisement

Ks. Piotr Pawlukiewicz - Kim ja jestem? Do czego powołuje mnie Bóg?

Ks. Piotr Pawlukiewicz - Kim ja jestem? Do czego powołuje mnie Bóg? Kazanie na Niedzielę 26 stycznia 2020 o powołaniu i rozpoznawaniu go (nagranie z 2014).
►Subskrybuj kanał po więcej kazań od ks. Piotra:

! Kliknij również obok dzwoneczek, aby dostawać wszystkie powiadomienia o nowych nagraniach !

►Więcej nagrań ks. Pawlukiewicza znajdziesz na:
_

►Polecane kazania i konferencje ks. Pawlukiewicza:
Ks. Piotr Pawlukiewicz - Pokora potrafi zdziałać cuda

Ks. Piotr Pawlukiewicz - Stocz bitwę ze złem w twoim życiu

Ks. Piotr Pawlukiewicz - Nowe imię od Jezusa

Ks. Piotr Pawlukiewicz - Jak zrozumieć Trójcę Świętą?

Ks. Piotr Pawlukiewicz - Po co nam Msza Święta?

Ks. Piotr Pawlukiewicz - Nie jest za późno, żeby wrócić do Boga!

Ks. Piotr Pawlukiewicz - Zerwij z grzechem! Wróć pokorą i prawdą:

Zapraszam

#pawlukiewicz #lirykald

pawlukiewicz,piotr,ks,2019,nowe,ks pawlukiewicz,ks piotr pawlukiewicz,pawlukiewicz nowe,pawlukiewicz 2020,2020,kazania,kazanie,kazania ks pawlukiewicza,powołanie,kim jesteś,kim jestem,kim,jestem,prawdziwe ja,prawda,miłość,apostołowie,Jezus,św. Piotr,piotr apostoł,rybakami ludzi,rzeczywistość,trud,rozwój osobisty,rozwój,talent,zadanie,co robić?,co zrobić,pomoc,

Post a Comment

0 Comments